Garantii înlocuirea si retur

ÎNLOCUIREA

  1. Toate produsele cumparate de la noi pot fi înlocuite. Dacă produsele nu corespund, le puteți returna sau schimba cu unul identic, dar cu altă marime sau cu altul, trimitandu-l la noi. Vă rugăm să verificați dacă mărimea dorită este disponibilă în acest moment. Dacă nu este disponibilă, atunci vom încerca să înlocuim produsul cât mai curând posibil. În cazul în care nu este posibil (de exemplu, în cazul epuizării stocului), vom oferi o gamă de alte produse disponibile sau vă returnăm banii.
  2. În cazul în care prețul noului produs va fi mai mare decât al celui returnat, vă vom cere plata diferenței.
  3. În cazul în care prețul noului produs va fi mai mic decât prețul celui returnat, vă vom înapoia diferența.Orice informații suplimentare în acest sens sunt stabilite între Vânzător și Client.

GARANTII SI RECLAMATII

  1. Garanția pe un produs de consum vândut nu exclude, limitează sau suspendă drepturile cumpărătorului care decurg din garanție.
  2. Produsele din magazinul online au garanție 24 luni de la producător.
  3. În cazul în care produsul primit are defecte tehnice, a fost deteriorat în timpul livrării sau nu corespunde celui comandat, clientul - consumator are dreptul de a face o reclamație folosind garanția sau garanția.
  4. Vă rugăm, dacă aveți posibilitatea, să atașați la produsul reclamat numărul de ID al comenzii pentru identificare client – consumator.
  5. Produsul defect, împreună cu adresa de contact și numărul de telefon și, dacă este posibil, descrierea defectului trebuie să fie trimise la: Olza Logistic - Mustang, Suisului 10, 410140 Oradea.
  6. Plângerea va fi revizuită și trimisă înapoi în termen de 14 zile, iar clientul va fi informat cu privire la modul de soluționare a acesteia.
  7. Clientul are dreptul să solicite aducerea bunurilor la starea conformă cu contractul printr-o reparație gratuită, înlocuirea, reducerea de preț sau retragerea din contract.
  8. Vânzătorul, în cazul în care nu are posibilitatea să îndeplinească cererea adresată de client – consumator, transmite informații despre cauza și modul de soluționare propus.

 

RETUR – RETRAGERE DIN CONTRACT

  1. Client - consumator are dreptul de a anula contractul, fără a da nici un motiv în termen de 14 zile de la primirea coletului fără a suporta nici un cost, cu excepția celor indicate mai jos
  2. La costurile suportate de către client - consumator, astfel cum se menționează la punctul 1 de mai sus intră: a) în cazul în care nu s-a selectat de către client - consumator cel mai ieftin dintre modurile de livrare, acestuia i se va returna echivalentul celui mai ieftin mod de livrare. b) costurile de returnare directă a bunurilor la magazin sunt suportate de client. c) angajarea răspunderii de despagubire de catre vanzator în caz de reducere a valorii bunurilor
  3. Pentru a respecta termenul-limită este suficient sa trimiteti declarația inainte de expirarea termenului pe adresa de e-mail : admin@buty-mustang.pl sau prin poștă la adresa magazinului..
  4. Acordul va fi considerat nul și ceea cu ce a contribuit fiecare dintre părți este returnat neschimbat.
  5. Returul ar trebui realizat imediat sau în termen de cel puțin 14 zile de la data retragerii din contract pe adresa magazinului. RETUR – RETRAGERE DIN CONTRACT Client - consumator are dreptul de a anula contractul, fără a da nici un motiv în termen de 14 zile de la primirea coletului fără a suporta nici un cost, cu excepția celor indicate mai jos La costurile suportate de către client - consumator, astfel cum se menționează la punctul 1 de mai sus intră: a) în cazul în care nu s-a selectat de către client - consumator cel mai ieftin dintre modurile de livrare, acestuia i se va returna echivalentul celui mai ieftin mod de livrare. b) costurile de returnare directă a bunurilor la magazin sunt suportate de client. c) angajarea răspunderii de despagubire de catre vanzator în caz de reducere a valorii bunurilor Pentru a respecta termenul-limită este suficient sa trimiteti declarația inainte de expirarea termenului pe adresa de e-mail: admin@buty-mustang.pl sau prin poștă la adresa magazinului. Olza Logistic - Mustang, Suisului 10, 410140 Oradea. Declarația de retragere din contract Acordul va fi considerat nul și ceea cu ce a contribuit fiecare dintre părți este returnat neschimbat. Returul ar trebui realizat imediat sau în termen de cel puțin 14 zile de la data retragerii din contract pe adresa magazinului. Impreună cu produsul returnat sunteți rugați să trimiteți Dovada imprimată de retragere din contract și contul în care magazinul trebuie să transfere suma corespunzătoare.
  6. Impreună cu produsul returnat sunteți rugați să trimiteți Dovada imprimată de retragere din contract și contul în care magazinul trebuie să transfere suma corespunzătoare.
  7. Vânzătorul are dreptul de a refuza rambursarea prestațiilor către client - consumator, până la primirea produsului sau a confirmării de predare a acestuia.
  8. Vânzătorul confirmă catre Client - consumator primirea retragerii din contract.

 

în sus
Sklep internetowy Shoper.pl | Supported by CleverCode
Arată versiunea întreagă a site-ului
Sklep internetowy Shoper.pl