Regulament magazin

REGULAMENT MAGAZIN ONLINE

I. DISPOZIȚII GENERALE  

  1. Regulamentul prevede condițiile de utilizare de către utilizatori, inclusiv Cumpărători din magazinul condus de Vanzator.
  2. Regulamentul este disponibil permanent pe site-ul magazinului astfel incat permite utilizatorilor accesarea, redarea și consolidarea conținutul său

 

II. DEFINITII

Termenii utilizati in regulament semnifica:

  1. Vânzător - Marcin Uszak cu sediul în 66-400 Gorzów Wielkopolski ul. Marcinkowskiego 10h/8, cu număr de identificare fiscală CUI PL5992781700, care, intreprinzand activitatăți comerciale, vinde bunuri sau presteaza servicii in cadrul Magazinului
  2. Magazin - grup de site-uri şi instrumente informatice (service online), gestionate de Vânzător şi care permit utilizatorilor încheierea de contracte de vânzare sau contracte de servicii, disponibile în domeniul online: www.buty-mustang.pl
  3. Cumparator - Utilizator, care a semnat în cadrul Magazinului un acord de vânzare sau de prestare servicii .
  4. Contract de vânzare - un acord încheiat în Magazin pe principiile care decurg din Regulament între Vânzător și Cumpărător și al cărui scop este de a vinde diverse produse Cumpărătorului.
  5. Contract de furnizare servicii - un acord încheiat în Magazin pe principiile care decurg din Regulament între Vânzător și Cumpărător, al cărui subiect este furnizarea de către Vânzător de servicii către Cumpărător.
  6. Contract - include Contract de vânzare și Contract de furnizare servicii.
  7. Regulament- prezentul Regulament al Magazinului.
  8. Materiale - informațiile conținute pe site-ul Magazinului, inclusiv nume și descrieri împreuna cu fotografii și ilustrații grafice ale produselor, specificațiileproducătorilor.
  9. Utilizator - utilizator de Internet, utilizator al Magazinului, cumpărator sau care intenționează să achiziționeze bunuri sau servicii prezentate de Vânzător prin intermediul Magazinului.
  10. Newsletter - un serviciu oferit de către Vânzator, care implică transmiterea de informații electronice, inclusiv informații de afaceri, în special cu privire la Vânzător și la produsele sale, activitatea de vânzare online, promoții și oferte comerciale.

 

III.CONDITII GENERALE DE UTILIZARE A MAGAZINULUI

  1. Vânzătorul, prin intermediul magazinului online situat pe site-ul www.buty-mustang.pl permite achiziții prin intermediul internetului. Pentru a face o achiziție, trebuie să alegeți un produs (model, dimensiune), să-l introduceți în "coș", dați click pe "comandă și plată" și să completați formularul de comandă.
  2. Activitatea economică a magazinului este de vânzare de încălțăminte de marcă. Produsele vândute în magazin sunt admise la tranzacționare în Polonia. La fiecare produs este prezentat producătorul, precum și alte informații necesare.
  3. Magazinul online este rulat în cadrul activitaților comerciale de catre firma MARCIN USZAK, ul. Karola Marcinkowskiego 10H lok. 8, 66-400 Gorzów Wielkopolski, nr. CUI: PL5992781700, REGON: 080064236, înscrisa în Registrul Central de Evidenta și Informații privind activitatea economică.
  4. Dacă livrarea este cu plata la curier, se va realiza în aceeșsi zi lucrătoare (comanda până la ora 13) sau în următoarea zi lucrătoare (comanda plasata după ora 13), iar daca plata e prin transfer bancar, în ziua primirii trasferului.
  5. Momentul încheierii acordului este confirmarea trimisă de la magazin la client.
  6. Conținutul contractului de vânzare este stabilit într-un sistem informatic, sub forma distribuirii acestui regulament pe site-ul magazinului și a trimiterii conținutului său la client.
  7. Momentul realizării de către magazinul on-line a contractului de vânzare încheiat în această formă este ziua de primire a coletului de către client.
  8. Vânzătorul are obligația să furnizeze clientului produsul fără defecte.
  9. Informații privind garanțiile acordate sunt prezentate în documentul de garanție. Procedurile de punere în aplicare sunt stabilite în documentul de garanție.
  10. Clientul are posibilitatea de a cunoaște codul de bune practici ale antreprenorilor. Codul de bune practici se gaseste în Legea din 23 august 2007 despre contracararea practicilor comerciale neloiale. Formularea actuală a Legii este disponibilă la adresa http://isap.sejm.gov.pl/
  11. Contractul încheiat între Vânzător și Client durează de la data încheierii până la data realizării, adică primirea produsului de către client.
  12. Client – consumator, la momentul încheierii contractului, este obligat să plătească pentru produsul care face obiectul contractului.
  13. Client – consumator, în cazul unui litigiu cu Vânzătorul, are posibilitatea de soluționare amiabilă a problemei prin: a) apel la instanțele amiabile permanente de consum b) mediere c) apel la inspectorul provincial de Inspecția Comerțului d) obținerea de ajutor gratuit de soluționare a litigiului de la Federația Consumatorilor folosind gratuit Helpline-ul consumatorilor 800 007 707.
  14. Client- consumator – ce face cumparaturi ce nu sunt leagate de activitatea sa economica sau profesională
  15. Client – care efectueaza cumpărături în magazin, inclusiv cel ce face cumparaturi în legătură cu activitatea sa economica ori profesională sau client - consumator , menționat mai sus
  16. Magazinul este deschis în zilele lucratoare, de luni până vineri între orele 09:00-17:00.
  17. Utilizatorul poate utiliza serviciile Magazinului prin intermediul dispozitivelor care comunică cu Internet (calculator, telefon) folosind un browser web.
  18. Utilizarea de către utilizator a denumirilor Vânzător, logo-ul Magazinului, materialelor Magazinului precum si altele decât materialele componente ale Magazinului (inclusiv elementele grafice și compoziția Magazinului -așa-numitul Layout) este interzisă, cu excepția cazurilor prevăzute expres în regulament sau în cazul în care utilizarea obiectelor dreptului de autor indicate în prezentul punct, este permisa in baza consimțământului expres scris al Vânzătorului sau ale unei părți terțe autorizate.

  

IV INREGISTRAREA IN MAGAZIN

  1. Dacă doriți să deveniți un client al magazinului nostru online, puteți să vă înregistrați. Veți evita tastarea obositoare a informațiilor dvs. de contact și datelor de livrare atunci când faceți cumpărături în magazin. Pentru înregistrare corectă trebuie să completați câmpurile din formular marcate ca obligatorii. Acestea sunt : Nume și Prenume, Orașul, codul poștal și adresa, adresa de e - mail, numărul de telefon, țara și modul de livrare și de plată în timpul pliere a contractului .
  2. Utilizatorii au posibilitatea de a:

        a. utiliza Magazinul, inclusiv de a încheia contracte, fără a fi nevoie de  înregistrare , sau   b . înregistra în Magazin folosind datele de acces (login și parola) ale Utilizatorului din contul Magazinului. 

  1. Încheierea acordului fără înregistrare prealabilă în magazin este posibilă după îndeplinirea condițiilor următoare
  2. completarea corectă a formularului electronic disponibil pe   site-ul Magazinului prin introducerea datelor solicitate,

   b. acceptarea Regulamentului

  1. La momentul înregistrării, în Magazin este creat contul Utilizatorului ce reprezintă o serie de resurse, care colectează informații despre Utilizator și despre activitățile sale în Magazin privind acordurile încheiate. Utilizatorul are, printre altele, acces la istoricul comenzilor sale în Magazin.

 

V PLASARE COMANDĂ ÎN MAGAZIN- ÎNCHEIERE ACORD

  1. Înainte de a plasa comanda, Utilizatorul plasează într-un coș de cumpărături virtual produsul ales sau serviciul pe care intenționează să-l achiziționeze. Coșul de cumpărături virtual este un instrument pentru agregarea produselor/serviciilor, calcularea valorii cumpăraturilor înainte de plasarea comenzii. Utilizatorul poate gestiona în mod liber conținutul coșului prin adăugarea sau scoaterea de produse/servicii din coș.
  2. Condiția de bază a achizițiilor este să completați în mod corespunzător în formularul de comandă, solicitat de magazin.
  3. Adresa de e-mail de utilizator și telefonul specificat poate fi folosit până la realizarea comenzilor plasate.
  4. În cazul în care Vânzătorul nu poate îndeplini comanda pe motiv că produsul nu este disponibil, în termen de cel mult 30 de zile de la încheierea Acordului, trebuie să notifice clientul. Clientul va decide ce face în continuare; el poate indica un timp suplimentar pentru realizarea comenzii.
  5. În cazul formularului incorect completat, în măsura posibilului, magazinul, având datele corecte de contact, informează cumpărătorul despre formularul incorect completat și incapacitatea de a executa comanda.
  6. Produsele achiziționate sunt livrate la adresa indicată în formularul de comandă.
  7. Clientul are dreptul de a alege metoda de livrare, în conformitate cu formularul de comandă.
  8. Costurile de transport sunt suportate de cumpărător. În anumite cazuri, în funcție de posibilitățile magazinului online, taxa de livrare a produselor comandate poate fi suportată de magazin. De fiecare dată, această informație este disponibilă la efectuarea comenzii și confirmată după ce ordinul este plasat de client.
  9. Costurile de transport sunt suportate de cumpărător. În anumite cazuri, în funcție de posibilitățile magazinului online, taxa de livrare a produselor comandate poate fi suportată de magazin. De fiecare dată, această informație este disponibilă la efectuarea comenzii și confirmată după ce ordinul este plasat de client.

 

VI        ANULAREA COMENZII

  1. Comenzile pot fi anulate prin telefon sau e-mail, citând ID-ul comenzii. Anularea comenzii este eficientă din momentul realizării sale.

 

VII CONDITII DE PLATA SI LIVRARE

  1. Prețurile din magazin sunt prețuri brute (inclusiv TVA) și sunt exprimate în RON în funcție de alegerea clientului. Tarifele sunt bazate pe cursul de schimb național din ziua respectivă.
  2. Produsele sunt trimise prin curierul ales de client. Prețurile și operatorii de transport disponibili sunt afișați pe site-ul magazinului, la secțiunea plată și livrare.
  3. Clientul, la plasarea comenzii, alege cum să plătească pentru produsul comandat. Plata pentru bunuri ar trebui să fie, pe cât posibil, imediat după plasarea comenzii în caz de plată prin transfer sau la livrare în cazul alegerii acestei opțiuni.
  4. Timpul de livrare este timpul în care pachetul ajunge în posesia clientului. Include timpul de realizare a comenzii și timpul necesar curierului să ajungă la adresa menționată. Timpul estimat de livrare este de 1- 2 zile lucrătoare.

 

VIII NEWSLETTER

  1. Orice utilizator care este înregistrat în magazinul nostru în calitate de client sau abonat ajunge în baza noastră de utilizatori. S-ar putea trimite mesaje neanunțate la persoane ale căror date de contact le are și care au fost de acord să primească newsletter-ul. Noi nu trimitem e-mailuri persoanelor care nu sunt incluse în baza noastră de date, nu folosim așa-numitul „spam”. Dacă ați primit un e- mail cu informații despre produse noi sau promoții înseamnă că vă aflați în baza noastră de date și ati acceptat primirea acestora. Dacă nu doriți să primiți astfel de mesaje în viitor, trebuie doar sa ne anunțați dând LOGIN, STATUS (client, abonat) și, dacă este posibil, data aproximativă de înregistrare pe site.

 

IX DATE PERSONALE

  1. Magazinul on-line limitează utilizarea și colectarea informațiilor despre clienți la minimul necesar pentru vânzarea produselor prin livrare, incluzând, dar fără a se limita la adresa de e-mail, adresa și datele personale. Aceste informații nu sunt disponibile terților și oferă comenzi clienților și informații despre noile noastre produse. Datele dvs. vor fi procesate de noi în Regulamentul general al Parlamentului European și al Consiliului (UE) privind protecția datelor (GDPR și nu vor fi comunicate altor părți externe. Fiecare dintre dvs. are posibilitatea de a le corecta și de a-și termina prelucrarea, ceea ce necesită informații scrise.

 

X GARANTII SI RECLAMATII

  1. Garanția pe un produs de consum vândut nu exclude, limitează sau suspendă drepturile cumpărătorului care decurg din garanție.
  2. Produsele din magazinul online au garanție 24 luni de la producător.
  3. În cazul în care produsul primit are defecte tehnice, a fost deteriorat în timpul livrării sau nu corespunde celui comandat, clientul - consumator are dreptul de a face o reclamație folosind garanția sau garanția.
  4. Vă rugăm, dacă aveți posibilitatea, să atașați la produsul reclamat numărul de ID al comenzii pentru identificare client – consumator.
  5. Produsul defect, împreună cu adresa de contact și numărul de telefon și, dacă este posibil, descrierea defectului trebuie să fie trimise la: Olza Logistic - Mustang, Suisului 10, 410140 Oradea.
  6. Plângerea va fi revizuită și trimisă înapoi în termen de 14 zile, iar clientul va fi informat cu privire la modul de soluționare a acesteia.
  7. Clientul are dreptul să solicite aducerea bunurilor la starea conformă cu contractul printr-o reparație gratuită, înlocuirea, reducerea de preț sau retragerea din contract.
  8. Vânzătorul, în cazul în care nu are posibilitatea să îndeplinească cererea adresată de client – consumator, transmite informații despre cauza și modul de soluționare propus.

 

XI RETUR – RETRAGERE DIN CONTRACT

  1. Client - consumator are dreptul de a anula contractul, fără a da nici un motiv în termen de 14 zile de la primirea coletului fără a suporta nici un cost, cu excepția celor indicate mai jos
  2. La costurile suportate de către client - consumator, astfel cum se menționează la punctul 1 de mai sus intră: a) în cazul în care nu s-a selectat de către client - consumator cel mai ieftin dintre modurile de livrare, acestuia i se va returna echivalentul celui mai ieftin mod de livrare. b) costurile de returnare directă a bunurilor la magazin sunt suportate de client. c) angajarea răspunderii de despagubire de catre vanzator în caz de reducere a valorii bunurilor
  3. Pentru a respecta termenul-limită este suficient sa trimiteti declarația inainte de expirarea termenului pe adresa de e-mail admin@buty-mustang.pl sau prin poștă la adresa magazinului: Packeta Romania SRL – Olza Logistic – Mustang, Suisului 10, 410140 Oradea. Exemplul de declarație poate fi descarcat de aici : Declarația de retragere din contract.
  4. Acordul va fi considerat nul și ceea cu ce a contribuit fiecare dintre părți este returnat neschimbat.
  5. Returul ar trebui realizat imediat sau în termen de cel puțin 14 zile de la data retragerii din contract pe adresa magazinului.
  6. Impreună cu produsul returnat sunteți rugați să trimiteți Dovada imprimată de retragere din contract și contul în care magazinul trebuie să transfere suma corespunzătoare.
  7. Vânzătorul are dreptul de a refuza rambursarea prestațiilor către client - consumator, până la primirea produsului sau a confirmării de predare a acestuia.
  8. Vânzătorul confirmă catre Client - consumator primirea retragerii din contract.

  

XII ÎNLOCUIREA

  1. Toate produsele cumparate de la noi pot fi înlocuite. Dacă produsele nu corespund, le puteți returna sau schimba cu unul identic, dar cu altă marime sau cu altul, trimitandu-l la noi. Vă rugăm să verificați dacă mărimea dorită este disponibilă în acest moment. Dacă nu este disponibilă, atunci vom încerca să înlocuim produsul cât mai curând posibil. În cazul în care nu este posibil (de exemplu, în cazul epuizării stocului), vom oferi o gamă de alte produse disponibile sau vă returnăm banii.  
  2. În cazul în care prețul noului produs va fi mai mare decât al celui returnat, vă vom cere plata diferenței.
  3. În cazul în care prețul noului produs va fi mai mic decât prețul celui returnat, vă vom înapoia diferența.Orice informații suplimentare în acest sens sunt stabilite între  Vânzător și Client.

 

XIII PAUZELE TEHNICE

  1. Vanzatorul nu este responsabil pentru incapacitatea utilizării de către membrii Magazinului din motive de forță majoră.
  2. Vânzătorul își rezervă dreptul de a întrerupe accesul la magazin din cauza activităților sale de service, întreținere tehnică sau lucrări privind îmbunătățirea funcționalității magazinului. În același timp, Vânzătorul se angajează să depună toate eforturile pentru ca toate aceste activități să aiba loc în timpul nopții și pe o durată cât mai scurtă. 

 

XIV DISPOZIȚII FINALE

    1. In cazul unor situații ce nu sunt reglementate aici, se vor aplica prevederile legislației poloneze și, în special : Legea din 23 aprilie 1964 Codul Civil ( Dz U. nr 64 poz.16 cum a fost modificat, actul din 30 mai 2014 cu privire la drepturilor consumatorilor (Dz . U. 2014 poz . 827).1.    Prevederile prezentului Regulament nu intenționează să excludă sau să limiteze orice drepturi ale clientului, care este, de asemenea un consumator în sensul Legii din 23 aprilie 1964 - Codul Civil ( Dz. U. nr 16, poz 93, cu modificarile ulterioare), care îi sunt conferite în conformitate cu dispozițiile imperative ale legii. În cazul in care prevederile prezentului Regulament nu sunt in acord cu prevederile de mai sus, se acordă prioritate acestor prevederi
    2. În ceea ce privește contractele cu clienții care sunt antreprenori cu sediul în afara Republicii Polone, în situatiile ce nu sunt acoperite de prezentul regulament, se aplică numai legile relevante aplicabile pe teritoriul polonez, în special cele enumerate la punctul 1.
    3. În ceea ce privește contractele cu clientii care sunt consumatori cu reședința obișnuită înafara Republicii Polone, în situatiile ce nu sunt acoperite de prezentul regulament, se aplică numai legile relevante aplicabile pe teritoriul Republicii Polone. Punerea în aplicare a legislației relevante aplicabile pe teritoriul Republicii Polone, nu privează consumatorul de protecția acordată acestuia prin dispoziții care nu se pot deroga prin convenție în conformitate cu legea care reglementează pe teritoriul statului în care consumatorul își are reședința obișnuită.
    4. În cazul în care invaliditatea priveste doar o parte a acțiunii juridice, acțiunea rămâne în vigoare pentru cealalta parte, cu excepția cazului în care circumstanțele indică faptul că, fără dispozițiile afectate de acțiunea de invaliditate, evenimentul nu ar avea loc .
    5. Comenzile plasate în cursul versiunii anterioare a Regulamentului vor fi puse în aplicare în conformitate cu dispozițiile sale.
    6. Dacă utilizatorul nu este de acord cu schimbările în regulament, poate șterge contul.
    7. Contactul cu vânzătorul este posibil pe adresa de e - mail: admin@buty-mustang.pl sau prin telefon: +793959223 și în scris: Marcin Uszak, mustang-incaltaminte.ro și adresa magazinului sunt protejate de lege si sunt supuse dreptului de autor.10.Regulamentul este în vigoare incepând cu 25 decembrie 2018.

 

în sus
Sklep internetowy Shoper.pl | Supported by CleverCode
Arată versiunea întreagă a site-ului
Sklep internetowy Shoper.pl